Besöket i brudklänningsaffären

Okej, så här är det, min tanke å lite dröm inför Australien, hade ju varit om man fått jobb i en bröllopsklänningsaffär.
Vad är inte ballre än bröllopskänningar? Så jävla maffigt!
 
Mitt mål är att en gång i livet sy mig en egen, kanske inte för att använda själv. Men fatta mycket tyg som behövs!!
 
Så jag tänkte att det kunde vara bra att gå in i en bröllopsklänningsaffär och kolla vad det är dom söker för kunskap hos en person, som önskar sig detta arbete.
 
Hon som jobbade där var jätte trevlig!
Hon sa att det krävs kunskap i mönsterkonstruktion osv osv. BRA! för det har jag ju, jag var ju typ bäst på det i gymnasiet. Då ska det bara dammas av.
 
Sen är det ju långt ifrån säkert att man lyckas att få detta jobb. Men man måste ju söka!
Man kan inte få mer än ett NEJ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0