Hårspray i ögat, och det finns bara sånna här grannar på landet!

Ahhhh jävla hårspray, fastklibbat hårspray på flaskan resulterade i ett snedsprut rätt in i ögat.
Ett äkta sånt där skrika, jäääävla kUuUuK moment!
Schväddar fan fortfarande i ögat.

Alltså jag fan älskar min granne! Såna här grannar lär ju bara inte finnas i stan... En sån som vet vad flickorna egentligen vill ha...eller?

Han har inte varit hemma de senaste kvällarna, och snäll granne som man är skottar man givetvis hans entré och sopar undan snön på hans trappa också.

Idag skickar han ett sms o tackar så mycket, men hallå vi snackar MIN granne. Räcker det då med ett "tack", nej skulle inte tro de. Tjänster och gentjänster? de e la grejer det. Här har vi då ifrån vår sms konversation.

GRANNEN:
Tusen tack min älskade granne för du är så go och skottar åt mig!<3
Vill du ligga??;)))


JAG:
De va sååå lite så ;) är de du som plogat resten?
Hahahaha tack för frågan, får väl suga på den :P


GRANNEN:
Å självklart får du suga på den hehe!!😉😘

Hahaha så jävla roligt!!

Detta lär ju inte hända i stan?
För där skottar man ju inte själv, där emot enklare att träffa en Skotte i stan än på landet, som man kan suga av?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0