Hett tips om du vill skratta ihjäl dig!

Alltså denna helgen har fan varit den bästa på sjukt länge!
 
I går morse vaknade jag av smärtan from hell i mina kindben, tog ett tag för mig att fatta att det var efter allt skratt från lördagkväll, eller hela dagen kan man ju säg.
Jag viste ialle fall inte att man hade någon form av muskel i kindbenet, trodde det endast var ben, men nu är det vetanskapligt bevisat helt enkelt att kinbenet är enbart en form av muskel...möjligtvis bestående av en liten del ben...haha
 
Nu då till:
HETT TIPS OM DU VILL SKARTTA IHJÄL DIG
 
Men för er som inte har så roliga vänner som jag har, kommer nu ett hett tips för att skratta, och träna sina kindbens-muskler. Blir klart roligare om man är fler. Men Är du ensam, sätt dig framför en spegel.
 
Försök att skratta utan att le, alltså det går INTE! Man ser fruktansvärt störd i huvudet ut när man försöker och man låter allt ifrån en brunstig ko till ett kividande mufflonfår. Kan det bli roligare? Sällan!
 
Detta satt vi och försökte oss på igår när jag var med på 1advents glöggmys med mina göteborgs vänner.
Man gråter av skratt!
 
Så även idag har jag haft lite träningsverk i mina kindbens-muskler.
 
 
Bara å sätta igång, om du inte vill vara ett tråkigt as ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0