Konsert på nattåget, javisst!

 

Lite från igår kväll då.
Efter att de tre vännerna hoppat av tåget i Falkenberg sitter Anna kvar å ska fortsätta galejandet i Göteborg.
Där sitter man ensam och övergiven som ett mobbat as på tåget...tråkigt!

MEN
I Varberg hoppar det på en kille som börjar spela o sjunga på tåget. Yes, tänker jag, tar mina saker och ansluter till de främmande människorna.
Och där sitter sen en bunt med lyckliga positivt överraskade öron och får höra vackra stämmor från mig o grabben med gitarr.

En av åskådarna var nog den lyckligaste av dom alla, en trevlig alkis son jag så snällt och givmilt bjöd på vin...
Måste varit hans bästa kväll på länge.

När sedan tågkontrollanten kom å sa till gubben att han skulle hoppat av innan på grund av, ingen biljet.
Börjar jag o gitarrkillen sjunga All you need is love, och tro de eller ej, men alkisgubben fick åka med hela vägen till Göteborg Haha

Ibland är livet bra lustigt!!


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0