Köpenhamn vi närmar oss.

Nu har vi droppat bomben för Emelie, det är Köpenhamn som gäller idag/kväll. Så nu har vi öppnat Astin och slurpat i oss hele flaskan. GÖTT!

Är inte varje dag man åker utomlands ;) och Emelie blev super nöjd, hon anade ingenting, kanske för att hon heller inte fattade vilket håll vi åkte på..förrän vi va i Halmstad haha, to sweet ;)

Lite som hänt på tåget annars, är följande.

Mitt och de andras huvun höll på att dö utav kaffebrist. Jag ska gå och leta efter kaffe vagnen, kommer tillbaka utan kaffe och tycker mig att tåget var kortare än vad det verkade när vi gick på.
Man vågar ju inte trampa in på tysta avdelningen, hallå! Jag kan inte hålla käft! och sedan knacka på hos lokföraren, pinsamt!
Frågar sedan konduktören vart kaffet befinner sig på detta tåg, han visar åt det hållet jag gått åt innan, och jag säger
- men tåget tar väl slut efter tysta avdelningen?
Han svarar.
-nej det är ihopkopplat, så du KAN gå igenom.
-jaha!!! Men då tar jag väl mig en promenix då rå, tack!
Sedan gick jag utan att överdriva, 1/2 km sen 1/2 km tillbaka igen, men kaffe fick vi till slut.

Kaffeäventyr slutfört med andra ord ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0