Lööövly day! Jag är en nörd om du vill!

Har varit en fantastisk dag med mina tjejer i Köpenhamn. Har druckit massa götte saker. Gått på ströget, fiiint!

Anna har varit Anna.
Ska fråga servitrisen på Hard Rock café en fråga, frågar om han fattar svenska (frågar detta på engelska, med tanke på att alla de andra inte fattat något av vad jag säger.)
Givetvis är detta aset svensk och svarar på svenska att -jo men det ska jag nog göra. Med ett glatt humör.

För att rädda situationen säger jag till brudarna
-fan han va en jävel på svenska du!
Givetvis så han hör...

Att man alltid lyckas!


MEN!!
Emelie lyckas fan med!
Läs det som jag skriver!
Till personalen på Hard Rock säger hon så här, när han för vänlighetens skull ska fråga om vi ska ut sen.

Wi vill kip Rockin Roulin in sveden instädd.

Och där kissade jag i brallan hahaha.

Sen när vi sitter o käkar dyker killen (som är med på bilden) upp, denne människan träffade jag förra året när vi hade julbord med jobbet på Hard Rock, och han kom ihåg mig! Haha de måste ju betyda att jag jävlar i mig gör intryck på fölk :) inte alla som gör de inte!! Awesom!! Haha


Sen som sagt är det julbord med jobbet ikväll, jag kan inte (in person) vara med på allt samtidigt, men jag är inte den son är den och är då med på Anna(t) vis ;)

Har gjort pappAnnor som dom fått ta med.
En "före" nykter på G Anna, även skrivit tre lappar med Anna-citat, som dom kan läsa upp i bussen.
Sen en "efter" FYLLO-Anna bild, även där ett kuvert med tre lappar, som dom kan läsa med fyllo-Anna citat, på bussresan hem. ;)
Allt för dom inte ska sakna mig allt för mycket!
Är ändå sista Icajulbordet!



Sen har vi lite random bilder från kvällen, titta å njut...eller spy.. Vad vet jag!


Helt fantastisk dag dom sagt :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0