Oh helga natt, där satt den!

En fantastisk julkonsert! Älskar att sitta i kyrkor, dock inte när en präst babblar på, min konfirmandspräst gjorde mig så förvirrad så jag tror jag fattade mer innan än efter. Jag tror på skyddsänglar!

Men finns det något mer avslappnande ställe än en kyrka? Tror inte det.
Antingen en tyst kyrka, eller när det sitter en som spelar orgel, bara orgel och en tom kyrka, eller som idag. En ljuvlig kör som sjunger julsånger och man kan drömma sig bort...

Den sista låten satt verkligen där den skulle, oh helga natt. Shit jag hade gåshud över hela kroppen!
Den lille farbrorn som sjöng solo och kören som sen lyfte allt till ännu högre skyar i refrängen...kan inte beskriva i ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0