22 års kalas och Manly och annat ståhej

På Fredagen kom vi hem från Katoomba (Blue Mountains)
Gick runt lite på Paddy´s Market. Sen på kvällen åkte jag till Oatley Hotell. En kille som brukar vara med på beer pongen fyllde år, så han frågade om jag ville komma dit. Varför inte?
Trevligt trevligt, puben stängde kl 00:00 . Men vad tror ni? Jag befinner mig i Australien..så givetvis gick det gratis bussar till nästa bar som har öppet till kl 06:00. Funderade på att åka hem, men va fan...jag åker snart hem!!
Så vi hoppar på gratisbussarna som gick till Pickhurst...(har jag för mig det hette)
 
 
Här är Guy, Jag och Ben inknödda i en av de tre fullproppade bussarna...
 
 
Tog taxi hem runt kl 6 på morgonen...gick och la mig kl 7. Tänkte att är jag smart nu så tar jag min frukost och insulin nu...annars kommer jag sova bort det..igen... Min kropp kommer bli överlycklig när jag är tillbaka i Sverige..och man kan få lite rutin på saker och ting igen...!!
 
 
På söndagen åkte jag och Emma till Manly, hennes kompis Marcus kom också och joinade, så vi låg å stekte i solen på Manly Beach...men jag blir fan aldrig brun!!!! Faaaan med!! :(
 
 
Här är vi sen på Bavarian Bier Café och drack Dark Lager..fint som snus så att säg!
Sen åkte Macke hem, och jag o Emma tog och beställde varsin ordentlig måltid! Wienerschnitzel med potatismos och svampsås...sååå jävulskt gott!
 
 
Sen sov jag hos Emma i Bondi, gick ut på ett ställe nära henne och tog ett par öl och spelade flipperspel.
 
Dagen efter gick vi från Bondi till Coogee...trodde vi, men när vi satt på bussen sa Emma, men va fan de kan inte va Coogee, jag har varit där..det såg inte ut så..Så dit vi gick va Bronte-Coogee. Jajaj hade vi fattat det lite tidigare hade vi tagit och vandrat hela vägen..Men samtidigt var båda sjukt sgna på en Svens Viking Pizza...Och vad händer?! Jo dom har givetvis stängt på Måndagar!! Suck!! Så vi gick till ett annat ställe...köpte en pizza med musslor, kräftor, bläckfisk...ångara att jag inte tog en Hawaii pizza ist. pluss att pizza jäveln kostade 21 dollar!! Silket jävla rån!! bäckfisken va seg o jävlig..ville inte äta...musslorna, njä våga fan inte äta dom heller..haha röööv!!
 
 
Bondi Beach
 
Vandraren...
 
 
 
Ja finns hur mycket bilder som helst...
 
Nä nu ska jag in i dushen, sen till banken, sen till Allawah och träffa Darren och spela lite biljard...semesterfirare som man är...
 
Ha d gött ses hajää!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0