Blue Mountains

Ja då har man varit riktigt dålig här i en vecka att uppdatera...
 
Men Förra Torsadgen åkte jag och Emma till Blue Mountains.
Väldigt vackert!!
Och jävlar vad man va trött efter att ha promenerat och sprungit upp och ner för trappor!
 
Kan säg att jag är på ett sätt lyckligt lottad att jag har 30 min promenix till tågstationen, hade jag inte gått minst 1h här varje dag, så hade jag ju lätt varit dör efter 2h!!
 
Vi skule gått ner till ett vattenfall och stått mitt framför det...men efter halva trappan ner så började buskar och skit komma över trappan...Jag och Emma började ju skrämma upp varann lite så där göttigt.. "ahhh hörde du det?" "ahhh varför rörde sig det lövet?" Ja massa sån skit haha
Så när vi var halvägs nere så sa vi, nä fan vi vänder! Nu skiter vi i detta, vi kommer fan aldrig orka gå upp igen heller!
 
Vägen upp var jävligt kämpig! Nu är vi framme...nä 100000000 trappsteg till ungefär!
 
Fan va trött i huvudet vi va sen.
Gick och käkade mat, riktigt gott.
Vi typ, a men nu kan vi nog gå och lägga oss..Nä asså klockan är bara 7:30, vi får fan vänta lite. Gick till en bar, tog en öl..a men nu måste vi ju kunna gå och lägga oss..8:30...Ja va fan vi går och köper lite pringles och går till Motellet och tjötar lite skit istället...
 
Hade önskat att man orkat gå mer nästa dag, en helt annan runda, skulle tydligen vara helt fantastiskt, men dels så hade vi dött och sen var det lite halvdisigt andra dagen med, så då hade vi dött och sen ändå inte fått ut något av promenaden för att det hade varit för disigt..
 
Men här är lite bilder från Blue Mountains
 
 
 
Det var väl de typ...
Jo just de, när jag o Emma skulle gå o käka så ser jag en resturang som ser jätte mysig ut..men det ser stängt ut...inte konstigt!! Det var en kyrka!!
Ja jag skyller å en 6h lång vandring....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: eva

hej anna skönt att se att du är ok, jättemånga grattis på din födelsedag, den ska väl firas MAJOR,själv sitter jag på en buss till hamburg den dagen, men ska höja ett glas för dej när jag kommer fram
eva

Svar: Jasså! vad händer i Hamburg? Du får ha det så trevligt där du, Ja det ska nog lyckas firas ;)Kram
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-04-16 @ 17:45:36
Postat av: Anonym

Händer i Hamburg ? Växtmarknad med massor av blommor och goda vänner och en del öl
Eva

2013-04-18 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0