Dålig karaktär

Japp rökfri i 4 dagar..kan man börja räkna om från noll! Rökt 2 cigg nu...faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Sjukt besviken på mig själv! Jag vet att jag KAN fixa detta. Och med tanke på vad som alltid händer när jag får en liten jävla förkylning kan man ju fatta att det inte blir bättre..men det är ju så gott! Och samtidigt så äckligt!
Jag kan sög att är det något jag ångrar i mitt liv så är det att börja röka!!!

Igår var jag inte sugen på att göra något, men Laura fick mig att gå utanför dörren. Så vi åkte till Matt. Dom e ju så söta i huvudet dom små pöjkarna!! Leker krig i köket med skumgummiskott till skott, och kamouflerar sig med filtar, örngott och skit.. Kan säg att jag kommer sakna dom!!

Idag har jag hängt med Kenny, han va snäll och lagade mat till mig. Var väl mer jag som sa att kul o hitta på något, vi/du kan ju grilla. Haha ingen grillning men som sagt mat blev det.
Och ett par cigg!
Nu e de fram med tuggummina igen..eftersmaken är ju för jävlig!!

Men ni kan få en bild från igår.. Matt och Peter

Och en liten bild ifrån Carlton station från ikväll bara för att jag tycker den e fin...

https://cdn2.cdnme.se/3966282/6-3/pic_517be7019606ee330cdc1fae.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0