DubbelARG!!

För det andra blev jag as förbannad för att jag skrev ett fint argt inlägg här nyss, men sen fittar sig sidan och allt jag skrivit försvunnit!!
 
Till det första då..
Jag har varit as sugen på Coca cola här nu asa länge. Jag o Wes var o köpte indisk take away. Vi behövde mjölk, så jag kände att Nu, Nu ska jag köpa den häringa colan som jag varit sugen på i flera dagar.
Ja jag håller med! Ska man köpa kan man lika gärna köa ordentligt! Så jag slog till på en 2l.
 
När jag sen öppnade den, häller ner den efterlängtade colan i glaset, för glaset mot munnen. Känner jag hur den luktar konstigt. Tror att det är min egna andedräkt. (haha nä det trodde jag faktiskt inte). Tänkte, säg nu inte att detta är cola med vanilj eller någon sån jävla skit. Smakade... Ahhhhhh fy faaaan!!! De va de jävligaste jag har varit med om! Det är något helvete till idiot som har uppfunnit Coca cola med körsbärssmak. Ahhhhh nää vad arg jag är!
Och som sagt dubbel arg för at jag redan har skrivit detta en gång! Arg för jag vill röka, arg för att jag kan fan inte ha dålig karaktär och visa mig svag! NEJ inte röka!!! Och NEJ man får inte heller dricka vanlig hederlig Coca cola zero...helst vill man dricka vanlig hederlig Coca cola original, men då vet jag ju en som kommer ha asa högt blodsocker. Bitter? Jag? ääähhh JAA!!
 
Tur att det fanns ett par Corona i kylen, kände att inte fan ska man behöva dricka vatten på valborg?!
 
Nä nu ska jag snart sova och drömma om hur jag mördar detta as som trodde att Coca cola med körsbärssmak skulle vara en bra idé. Visst prova nytt men märk det ordentligt!!
 
Ni får väl ha en bra valborgskväll där hemma nu, vissa lär väl bli svinpackade i Älvsered som vanligt kan jag tro?
 
Ha de gött! Inte alla dagar som det blir två inlägg på samma dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0