Lite om 25års-dagen då....eller inte...

Det är ju helt jävla helvete vad intrenettet ska gå långsamt här!!
Tänkte blogga från mobilen igår..gick inte öppna appen, kopierade allt jag skrev och skicakde det till min mail.. nu ska de tydligen ta evigheter att komma in på någon sida...var tvungen att starta om modem o dator för att komma så här långt...javla U-land!......
 
....Nä det här går inte!! Jag får fan bara psykbryt när saker går långsamt...och jag orkar fan inte skriva om det som jag redan skrivit en gång heller!
Får försöka senare eller imorgon istället...för snart hamnar min dator i väggen...eller nej det gör den inte..jag har för dyrbara bilder på den..tur att man hittar lite suntförnuft innan man gör något dumt!
 
 
Skrika kan jag inte heller göra för att jag har tappat rösten totalt typ, skönt för omgivningen synd för mig! snorig, hostig och jävlig..
 
..Nä nu skiter jag i detta, nu e jag sur som fan..sut för att jag lägger så mycket energi på att va sur på en data som inte vill funka som jag vill..sur för att jag typ är sjuk...och jag missade precis glassbilen..glass hade varit gott.
 
Nä nu ska jag gå och läsa...böcker är inte långsamma...där är det bara jag som läser långsamt, så jag kan ju inte kasta boken i väggen för att boken är långsam...jag får ju i så fall slänga mig i väggen för att jag är långsam.............kan undera om jag har feber.....
 
 

Kommentarer
Postat av: laura

Glassbil! Finns det en glassbil?!

Svar: Hahaha JA! Har du aldrig hört den när den kör förbi och ringer i klockan, typ som en ko-klocka! Den kör här på våran gata i stan i allefall ;)
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-04-22 @ 09:25:26
URL: http://nattstad.se/studentinsydney
Postat av: laura

Haha nä den har jag aldrig sett/ hört

2013-04-23 @ 08:44:18
URL: http://nattstad.se/studentinsydney

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0