Lite om 25års-dagen & Paintball, då provar vi igen!

 
Ok. Så då var man 25år..rynkor under ögonen och stum!? Fan hade ingen röst när jag vaknade i lördags!? 
Kan klart bero på att jag och Darren hade någon slags musikal utanför krogen haha jag minns inte riktigt..men jag sjöng väl något och sen typ skreksjöng jag väl eller något..  Och han fuldansade typ. Haha ja när ska man bli vuxen?
 
Födelsedagen va följande. 
Vaknade upp och kännde mig lite krasslig, ont i halsen och kände mig så där lite febrig. Men de va bara att ruska av sig! Man kan inte va sjuk på sin 25års dag! 
 
När jag stod hemma i behå trosor och en kofta, som inte skyler riktigt allt. Är lite urringad o grejer. Stod och fixade håret.. Då knackade de på dörren! Tänkte först inte öppnat. Men de fortsatte knacka, öppnade dörren sådär halvt påklädd frågar lite frågande "Hello" . En gubbe står där med en bukett blommor, tittar lite generat på mig o säger Anna Pe..Peet. Jag avbryter han och säger "Anna Petersson, yeah it's me?" 
"Ok i have a flower delivery for you. You can sign here" 
Fan va chockad jag blev,  och glad!! Och undrade vem i helvete dom va ifrån.. 
Tackade så mycket och stängde dörren. Blommorna var ifrån Rebecca, Madeleine Emelie och Sofie. 
Tack underbaraste ni!!! Och orangea med!! Ni vet vad jag gillar era små luriga söta as! ;)
 
Jag och min fina blommbukett från mina töser.
 
 Sen åkte jag till Allawah hotel. Det var jag, Laura, Darren, Kenny, Emma, Ben och Matt som hade en beta mat o drack. Friendship for Anna hahaha 
Fick en fin efterrätt. Som jag inte orkade äta upp, som jag och Darren sen massakerade  med en servettsnopp... Blev jag 25, eller vad sa vi??? Fick lite dåligt samvete sen när vi förstörde den. Kenny som hade sprungit till affären för att köpa ljus o allt!! SöteKenny! Men jag orkade ju faktiskt inte äta mera. och ingen annan ville ha.
 
 
Drack en jäkla massa, öl ,whiskey, redbullvodka, shot ...jag hade kul! 
 
Var dock inte lika kul när Matt ringer mig halv åtta. "Anna we're outside kennys in 15 min, be ready" 
Ahhhh va fan!! Sovit i 2h och nu ska vi i väg på paintball... Har ingen röst..as trött..kan inte bestämma mig för om jag fortfarande är full eller bakis..eller inget utav det..det ända jag känner är..jag borde stanna kvar i sängen..
 
Men vi for iväg..fan va kass jag va! Jag va inte fit for fight för att varken skjuta någon eller bli skjuten..blev typ bara surare och surare.. Haha va ett as som sköt mig rätt i huvudet från 2 m håll..kukhuvud!! 
Eller så var det så att jag inte spelade bra för att jag inte kände mig så snygg, jag är fan alergisk emot byxor som svajar en halvmeter ovanför marken...och gympadojjor, dubbel alergichock kan jag tro så jävla fult! hahaha
 
Här har vi:
Övre: Matt, Tash, ? , ?
Nedre: Dean, Dean, Ben, (inte säker Natalie,) (inte säker Paige), Jag
 
När jag kom hem slocknade jag på soffan..har typ sovit sen dess.. Idag med. Wes tvingade mig att stanna på mitt rum så jag inte smittar honom med min förkylning..så tråkigt!! 
 
..Är fortfarande sjuk, nu har den där jävla hostan jag får när jag är förkyld kommit...den hostan som jag får när jag röker. Japp så är det, jag röker igen... ja det är ingen fara, jag håller med er! IDIOTISKT!!
Men de e ju gött med sol. öl och cigg... :-/ ...ochnu är det gott igen med morgonkaffe och cigg..eller bara en cigg..
Och även om paketen ser ut så här så röker man...detta är det skabbigaste paketet...jag hatar fan fötter. Och detta är ju inte den sexigaste varianten precis..
 
Får väl ta tag i sina dåliga vanor en dag...men det blir nog inte idag...
 
Asså fy fan så vidrig fot...jag blir fan illamående!! Men det är då man tar folien innifrån paketet och sätter över foten, så slipper man se de ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0