Nu är jag här igen!

Oj oj dålig människa som jag är, har jag inte uppdaterat er på ett tag.
Har inte haft så mycket att skriva om heller för det delen.
 
I fredags var Jag, Laura och Matt och käkade på The intersection. Där vi spelar beer pong. Vi van ju $50 som andrapris i baren, så man tackar för en bit gratis mat! De vart la gött de!!
 
Efter vi hade käkat begav vi oss till en polare till Matt som hade fest...där var det beer pong spel på hög nivå, öl och capten morgan i mängder...kan säga att jag mådde som jag förtjänade igår!
Men kul va de.
Men jag hatar när jag drömmer och jag tror det ä sant! drömde att vi hade varit på krogen sen...men de va tydligen bara jag som skulle ha varit där i såna fall (och jag hade suttit vid köksbordet och spelat kortspel med alla hela kvällen, så dom garanterade mig att jag inte varit på någon pub), alla typ Nej vi var bara här igår...jag bara men va fan jag fick ett visitkort från en...alla bara nä vi var inte på någon pub igår, du har drömt..Bara att gilla läget!
Idag hittade jag ett jävla visitkort, men den snubben hade tydligen varit på festen med. Så lite sant var det väl men ja...Herre gud..så det kanske var båda sant och inte..Kanske drömde jag om kvällen helt enkelt...??
Har drömt förr att jag typ fått ett sms, ska svara på det på morgonen, men inte faaaan finns det något sms..
 
Så igår tillängnades dagen i soffan..
 
Idag  var det sol, äntligen igen!! Jag och Laura drar till stranden, och vad fan händer? Svin kallt! Solen går i moln.. Tågen är inställda, så det är ersättningsbussar som gäller...suck..vi åker hem igen. kl är nog tre, vi är hungriga spm fan och sjukt rastlösa. Vi kollar vad  Matt har för sig, ska åka iväg på en beta mat..tar ju hundra år allting!
Så kl 6 lr ngt är vi äntligen i Hurstville..Jag äter ngn jävla kina mat, va la så där gött. Laura käkar donken. Vi ska ta en taxi hem till Matt för att glo på en film..Tar en evighet innan bilfan kommer. Äntligen är vi framme!
 
Kollar på filmen,känns som att kl är sjukt mycket, men typ bara halv tio. Ska få skjuts till Hurstville, men snäll som han är så kör han hem oss. Riktigt snällt och såååå skönt att slippa åka buss smat att gå i 30 min!
 
Typ de som har hänt, så som sagt inget direkt att skriva om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0