Sista halvtimmen som 24åring dårå

Jaha ungefär en halvtimma kvar då tills man är 25år...jävla kärring..och det västa är att Tant-Anna låter så jävla bra med..SKIT!! haha
 
Nä men de blir la bra detta äldre och visare!! ....Nä jag kommer då fan aldrig bli vis..bara förhoppningsvis lite smartare varje dag...
 
Dagen imorgon ska firas på Allawah Hotel med lite random folk som jag träffat på här nere. Kommer nog bli nice :)
 
 
Har även tänkt på Smala Sussie uttrycket  (måste läsas på värmländska) "Hellre en anka i en liten pöl, än en anka i ett stort hav"
Undrar om Pölen va Ullared och Sydney är havet...Då borde ju sjön igentligen vara lagom... Och lagom är ju bäst.... Undarar om Göteborg är sjön...
 
....det är väl bara jag som har så mycket fritid att fundera på sånna körkade saker...men sån är ju jag..
 
 

Nä får väl gå till sängs här snart...kommer väl dock inte vakna upp av att underbara Madde kommer och bryter sig in i mitt hem med sång och frukost på säng som förra året!
Fan va förvirrad jag va asså! Och så ser jag inte utan glasögon! Hahaha
<3 <3 <3
 
 
 
 
************OBS****************VIKTIGT***************OBS************
 
Rekommenderar strakt att ni åker till Göteborg Sticky fingers imorgon och lyssnar på Godless Men!!
Releasefest för deras första platta!!!
 
Klubb STICKY FINGERS
ÖPPET 21-04
NICE PRICE I BAREN PÅ DRYCK & MAT MELLAN 21-22

Ålder 20 år
Pris Fri entré 21-22 sen 60:-
 
 
Ni kan gå in på Spotify och lyssna in er lite om ni vill!!
 
*************************OVER AND OUT***************************
 
Så här ser man ut sista dagen som 24åring...finnig o jävlig av all solkräm, det borde vara borta tills imon, då är jag ju faktiskt ett år äldre!!
 

Kommentarer
Postat av: Berit

Grattis på 25års dagen. Kram

Svar: Tackar :) :)
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-04-18 @ 20:07:50
URL: http://www.iannapeterssonshuvud.blogg.se
Postat av: bengan

GRATTIS taaaaaaaaaanttttttttttttt "lilla gumman" pussar över hela kroppen

Svar: Tack :) :)
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-04-18 @ 21:30:51
Postat av: Miss.J.Erlandsson

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ANNAPANNA!!!!!! 👸🌹🎂🎶🎈🎊🎉🎁😘 hoppas du får en fett najs dag och att du firar in den riktigt redigt! ( à la kph style) 😜 PUSS PUSS!!

Svar: Tack Johannis :) hihi va nog kanske lite kph syle,,fast ändå inte...haha kphstyle blir det bara med er ;) Puss o kram
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-04-19 @ 08:16:50
Postat av: Elliii

Grattis min fina mossgumma! Love U! 🎁🎉🎊🎈❤❤❤😘😘😘

Svar: Tack sötis!!! <3
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-04-19 @ 13:57:31
Postat av: Evalis

Ett stort grattis från mig oxå. Vet att du kommer att ha en kanondag m mycket party. Kramis

Svar: Tack så mycket :) Kramis
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-04-19 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0