Sydney Beer Pong League!

Idag är det onsdag!
för mig ialle fall 15min till, för er där hemma ett antal timmar till!
 
Onsdag = Sydney Beer Pong League.
 
Min Beer Pong partener är en kille från Sydney, Matt. Vi är The Dudes!!!
Han hatar det, han vill att vi ska heta The Mates...va fan, de går ju inte! The Dudes låter mö mycke bättre!!
 
Vi har haft lite otur de senaste gångerna och alltid fått börja spela emot topplagen..så vi har aldrig kommit vidare till final. Idag mötte vi några topplag, men så in i helvete vad vi spelade bra! Särskilt emot ett lag, vi bara mösade in boll efter boll och van emot dom 5-0 göööööttt!!!
 
Men idag kom vi till finalen, men tyvärr så vann vi inte, men vi kom på en fin andra plats! vilket resulterade i ett presentkort i baren på $50. Hade vi vunnit hade vi fått $140 i chach att dela på med. Men men nära skjuter ingen hare..
Hade det varit förra veckan hade jag fan varit ledsen att förlora på målsnöret, var sjukt många lag som spelade. Så de som vann förra veckan gick hem med vackra $700 som dom kunde dela på!! Helt sjukt!
Det kostar $10 att vara med att tävla, men de e lätt värt! Det är sån sjuk stämmning, när folk sätter den, så är det YEEEEESSSS och när man missar är det AAAAHHHHHHWWWW
 
Hahaha grymt kul i alle fall!
 
Här är vi Jag och Matt de lyckliga 2:a platsarna
 
 
Var så jävla roligt att distrahera de andra lagen man spelade emot, haha dom måste trott jag va psyko! Ni som vet att jag kan skrika, ganska feta lungor har man ju!! hahah så jag skrek typ MIIIIIIIIIIIIIISSSSS!! Å så missade dom hehehehe
 
Men vackert skrikande, som dom inte tyckte va lika vackert??? Fattar ingenting!!?? Leddetill detta vackra presentkort!
Så de får väl bli en utgång på fredag eller på lördag haha
 
 
Sen när jag och Laura kom till Sutherland, helvete va de bara öste ner regn!!
Alltså jag skojar inte, de va typ ut, 3sek genomdränkt!! Tack och lov att jag hade min regnjacka på mig!! men mina skor och byxor, satan i gatan säger jag bara!!
 
Nä nu är det ju faktiskt Torsdag här. kl är 00:10 så det är väl lika bra att ta sig till sängen!!
 
Ha de gött så länge mina Vänerrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0