Taronga ZOO

Ok så att igår var jag och Emma på Taronga ZOO.
När både hon och jag åkte hemmifrån lös solen.. När vi kom till Circular key regnade det och var typ kallt. Bådas kommentar var ungefär "Men va faaaaan"
Vi tog en matabeta på Hungry Jack och när vi gick ut såg vädret sådär ut.
Men vi bestämde oss för att, va fan vi tar färjan dit så får vi hoppas på det bästa!
När vi kom dit var det kanonväder, eller perfeckt varm-kallt för att strosa runt.
Riktigt nice, men vi hann inte se allt. Vi kom på att vi missade fiskarna och lite annat när vi gick ut då dom stängde.
 
Här är lite bilder på lite utav djuren vi såg.
 
 
Älskar Gorillorna! Det är helt sjukt va stora dom är! Tycker typ lite synd om dom, jag tror ju att dom är lika smarta som oss (om inte lite smartare),  det var en jätte söt Gorillis som typ satt och höll för sit ansikte, precis som att han skämdes och "Nej jag vill inte va med på kort, sluta kolla på mig..."
Sen var det en as rolig kille, med lite mörkare påbrå. En Gorilla gick fram till han emot fönstret. och då säger han "Ahhh han måste tro att jag är hans kusin" och så fnissade han lite för sig själv. Haha så jävla skön kille!
 
 
 
 
 
Visste ni att alla koalor dör i klamydia?
Jag trodde inte heller att det var sant, men tydligen...
 
Så det var lite ifrån Zoot
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahaha va?? stackars koalerna !

2013-04-09 @ 15:50:01
Postat av: laura

It's true, Jag trodde det var ett skämt när min tjejkompis sa det, nu hittade jag den här.

http://www.metro.se/udda/krama-inte-koalorna-de-kan-ge-dig-klamydia/EVHlfz!1aGkaQXvlIHRc/

2013-04-10 @ 01:27:45
URL: http://nattstad.se/studentinsydney

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0