Tur att min andra hälft är smart...

Som sagt har ju haft lite problem med att jag inte har något internett till min dator, och mina uppdateringar från Wesleys dator blir utan Å Ä & Ö.
 
Skypade med min älskling härromdagen då han säger att, fan att du inte kan skypa från din dator, du lär ju ha bättre webkamera på din!
 
Och jag typ, men det går inte skriva in koden under modemet och bla bla fattar fan ingenting!
 
Och då säger han, a men är det en sladd från modemet till datorn?
Och jag typ, kollar runt lite och...öööö ja det ser det ju ut att vara..
Och han, ahhhh men hallå, det är ju det enklaste av allt! De e ju bara att plugga in sladde i din dator istället!!!
Och jag, aaaaahaaaa (lätt retarded) kan man göra det...
Ibland blir jag fan chockad själv över hur jävla korkad jag kan vara..
 
Så idag har jag pluggat in sladden i min dator....och se vad bra det gick!
 
Tur för mig att jag har en smart kille, synd för han att han har en fruktansvärt trögfattad tjej :-/ Tur för mig att han tycker om mig ändå!
 
Men va fan, jag är bra på annat haha
 
Klart kommer nog sakna lite att skriva om hora & flata och alla andra roliga saker som blir utan de berömda svenska bokstäverna...sitter alltid och fnissar lite för mig själv, när det är rätt men ändå så fel eller hur man nu ska säg.
 
Klart, kanske blir ngt mer om Wes ändå har igång sin dator kanske...vi får väl se!
 
 
Här börjar bli kallt!!! :( dags  för långbyxesesongen!! och Jacka!  burrrr. Och det står att det ska regna hela veckan!! :( Lycko mig att jag tog med mitt regnställ!! Måste varit det smartaste draget!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0