As sjuk och klassträff

Får bli ett. Snabbt inlägg här! Är as förkyld! Fan antingen så är det för att jag var ute och gick, min kropp är något allergisk mot att motionera, eller så är det detta som är den där omtalade resefebern. Ja inte fan vet jag, men näsan rinner som ett annat jävla vattenfall, och ögonen glänser vackert, eller ovackert, beror på hur mycket smink som följer med under tiden det rinner.

Nu ska jag in på Harrys i Falkenberg och ha lite klassåterträff från gymnasiet. De som kunde komma. Ska bli kul, frågan är om jag blir så långvarig..har en känsla av att min mat kommer att bada i snor innan jag ens tagit en tugga.. Jaja vi får se hur kvällen slutar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0