Bäst att hålla sig grön

Vad passar inte bättre än en gammal hederlig grön skogshuggarfiberpäls, mitt i flytten? De e ju kallt så pätera lossnar. (Finns nog inget fulare ord än "päter" så var tvungen att skriva det, för er som inte vet, = pattar, bröst, tuttar...)
Håller just nu på med ner paketering av kökssaker.

Kan man undra varför jag tror att någon i detta land skulle vara intresserad över att jag har en grön fiberpäls på mig när jag flyttar?
Tror inte att det är någon som bryr sig över huvudtaget, men det finns ju säkert någon idiot som tror att jag har en röd...

Men det är ju en blogg detta, och då ska man väl visa upp sin dagens outfit?
Så här är den.

Grön fiberpäls, pappas pannrum
Pisselådder, skomakarn Fbg
Svart tröja, H&M
Lee jeans, textilfabriken
Glajor, Anderssons optik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0