Då börjar det rulla mot Australien

Och då börjar resan...
Tåget har precis lämnat Göteborgs Centralstation och rullar mot Kastrup.
Har precis pussat ihjäl Jimmy på perrongen. Nä kanske inte pussat ihjäl, men så där när man inte riktigt vill att det ska va den sista.
Sista och sista, de hoppas jag väl inte, får se det som en lite extra lång semester och snart pussas vi igen.. Får vi hoppas i alle fall.
Var ju ganska dumt egentligen att kära ner sig innan man skulle åka. Men va ska man göra, jag är ändå nöjd med att jag är kär i världens bästa och finaste kille.

Kändes lixom inte som att den här dagen skulle komma. Men nu har den anlänt, men det känns fortfarande inte riktigt verkligt.

Känner mig inte så nervös än heller. Det kommer nog om någon timma, kl 09:00 närmar det sig Kastrup, jag lär vara as nervös då..
Herre Gud få med sig alla väskor, se till så ingen har blivit snodd, inte drämma till folk med väskorna på axlarna osv osv.
Ingen vidare resfeber heller tror jag, jag ge inte kollat väskorna 100ggr osv, inte ens en gång.
Givetvis kollat så att PPP + sprutor är med.

Har en 100Dk i min plånbok, om man skulle ta och spendera dom på svenskt godis. Man borde väl passa på?
Får se sen. Har ju inte ens käkat frukost.

Hon som säljer snaskighetet kom förbi nu, men alldeles för tidigt för att veta vad för sött man är sugen på.
Så istället ska nu jag och Harry avnjuta en kopp kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0