Del 2 flygresan

Yapp på flygplatsen i Köpenhamn.

Strosade jag minnsan inte runt, jag gick direkt och såg till så jag kom igenom security, sen kolla upp vart gaten låg. Så jag hade koll. Jag vill ha koll, vill inte stressa! De ända var ju att när jag hade gått igenom där som man kommer till gaterna. Fanns det inte så mycket roligt att titta på. Heller inte något ställe dom serverade öl. Fail!

Jag kände ändå att en öl kunde vara väldigt gott. Så tur som jag hade fanns där ett 7eleven där jag köpte ett ritblock och pennor, och där jag även kunde köpa mig en tuborg grön.
Men måste erkänna, kändes ganska fattigt och alkis att sitta helt ensam och dricka burköl på en flygplats..

Bakom mig satt en man jag reflekterade över, som också satt och drack burköl. Han hade kränkt en 4 st eller något. (Det var 50cl öl)
Jag vet inte varför jag la märke till han, kanske det var för att jag kände av hans blick i i min nacke. Jävlar vad han stirrade denna man!
När jag såg han fick jag en sån här obehaglig känsla. Ja jag gillar INTE denna man! Och hoppas inte att vi ska med samma plan, eller det spelar ju ingen större roll, planet är ganska stort, så jag lär inte se han. Det var det jag tänkte.

Nu kan väl alla lista ut vad som händer?!
Mannen åker med samma plan, OCH gissa vart han sitter!!!? Snett bakom mig, och stirrar! Ta mig fan hela tiden.

Kom man tex tillbaka från toa stirrade han. Och jag menar. Tittar man på någon och den tittar tillbaka, brukar man väl vända bort blicken eller le lite och göra en nickning eller något, som en trevlig gest, just för man precis råkat stirra ihjäl någon?
Men ack nej! Ack nej! Här hade vi en livs levande psyko man! Sätter 100 spänn på att han skulle till Thailand och spana in någon stackars thaia han kan dra med sig hem.. Stackars kvinna i så fall!

Här är min yberlyxiga öl och mina teckningar jag gjorde på planet av den läskiga mannen, blev ganska likt så typ så här såg han ut, men med en psyko blick jag inte fick till...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Heeeeeeej babe!!!! Vad glad jag blev gå in dag!!:) igår var det inga och nu tre stycken!!!! Lycka!!!:) låter som allt har gått smidigt förutom titt gubben!! Så härligt att du är framme!! Heja dig!!!!:) puss puss

Svar: ;)
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-02-23 @ 08:32:57
Postat av: Jimmie

Haha han var väl avundsjuk å tänkte fasen jag borde också rest när jag var ung å snygg :-)

Svar: Han kan inte ens varit snygg..
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-02-23 @ 08:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0