Det blev en snickers

Gick och köpte mig en snickers. De kan ju va gött å knapra på sen. Och en till kopp kaffe. Passerar Ängelholm här nu.

Är sjukt kissnödig, men jag vet inte om det är någon jävel som skiter sönder toan eller något. Har varit upptaget as länge!
De två koppar kaffe börjar lixom säga hej hej här..

Vet inte om de blir fler inlägg här nu, och vet inte när nästa blir.
Är alldeles för kamrat för att räkna om tid, annars kunde man ju ställt in ett automatiskt inlägg och sagt, hej hej jag har landat. Men de blir det inte. Inte ett automatiskt i alle fall.

Kommer mer och mer folk på tåget, jag vill inte lämna väskorna utan tillsyn :-O
Bara att hålla sig helt enkelt...

Hej Ängelholm!
Och fuck off du rödmarkerade WC symbol }:-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0