Det känns som överlass...

Det känns som jag har asa för möer packning med mig. Men jag har ju varnat flygbolaget, så de borde inte vara några problem.
Men det känns kul att jag knappt kommer få plats med boken på grund av alla jäkla test stickor...
Detta är all packning i alle fall.

1. Mitt insulin som väger 8kg = handbagage
2. Mitt ena handbagage som jag ska ha insulinet i. (Böckerna kommer inte få plats och ska läggas i väska nr.5)
3. Kläderna som jag ska ha på mig när jag flyger.
4. Mitt stora bagage, känns som jag inte har ngt med mig. Ska i med sminket sen med. Så är det klart.
5. Mitt 2:a handbagage, här i ligger teststickor samt ny utrustning som mätare osv. Som inte heller får åka för kallt.. Hoppas jag får plats med mina två böcker..
6. Min data väska.
7. Min magbag. Här kommer jag ha sprutor och lite extra insulin, ifall att väskan med all medicin skulle råka försvinna av någon anledning.
8. Vad vore en kvinna utan sin jävla handväska? Här i förvaras Harry. Given och trogen vän som inte dissar någon fest och alltid håller med mig.
(Fan nu ser jag ju att jag skulle också tagit min döskalletröja, hade ju sett ut som riktiga semesterfirare jag och Harry då ju. Typiskt, den ligger nog långt ner i en bananlåda i fin förvaring långt ifrån Göteborg.)

Så håll gärna tummarna för mig nu, så jag får med allt insulin in i landet.. Har inte fått svar från ambassaden än...
Suger lite, hatar att inte ha 100% koll. Men men man kan inte lyckas jämt. Jag har ialle fall försökt. Allt löser sig om inte annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0