Det ska kallas tålamod

Någon annan som tydligen haft mer tur än jag med datashoping idag, (känns ju jävligt humoristiskt pga att jag inte fick köpt någon) är min kära morbror.
Vem fick bli "lärare" till att visa hur det funkar? JAG!
Lära någon som aldrig ens rört en dator, fan nu slog det mig att jag visade nog aldrig ens vart man satte igång den.. Haha kan hoppas att han lyckas luska ut det själv ;)
Jag med mitt tålamod med, haha
Sen kom även farsegubben med sin lappis, han fick en mailadress och ett skypekonto så vi kan se varandra sen när jag åker iväg :)
Vi har till och med provat, så han säkert vet hur det ska gå till va. ;)

Nu är det fasen bums i säng, eller bums i soffa. Övernattning hos päronen ikväll.
Laddar för dop imorgon.
Jag har både äran att få vara/bli gudmor och sjunga en liten trudelutt i kyrkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0