Första dagen som arbetslös och practical joket

Min första dag som premiär arbetslös har varit mycket bra!

Har varit i Varberg med bästa Madde och äntligen fått spenderat upp mitt presentkort på team sportia som jag fick av chefen i friskvårdspeng förra året. Kan tyckas humoristiskt att man använder upp det första dagen efter sin uppsägning.

Så att de eftertraktade vita conversen är nu inshoppade och även en bikini fann jag och ett par sockar. Detta kostade mig hela 36 kr. Känner mig mycket nöjd!

Sen då till det jag inte kunde berätta igår.
Jag kände givetvis att jag bara var tvungen att köra lite practical jokes med min chef den sista dagen. Så igår kväll tog jag och virade in hans telefon och kontorsstol i aluminiumfolie + hans datamus i plastfolie... Uuups kunde inte riktigt låta bli!!
Hehehehehehe

Sen har jag givetvis gjort något som kommer drabba hela eller nästan alla i personalen.
Men det kan jag inte avslöja än heller... Oj vad dom kommer grubbla nu om dom läser detta. Hehe
Shame on me!!

Hepp jag fortsätter med nerpackning och vin drickande. Sötnöt Rebecca är här och hjälper mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0