Hämtat insulinet

Idag har jag varit och hämta mitt 16 kg tunga medicinförråd jag ska ha med mig.

Förutom det har jag varit på massage, fått sålt min soffa, fått iväg alla saker ur huset. Eller nä fan det står två stolar kvar...kuk! Klämt lillfingern som fan i en strykbräda, lätt dubbelkuk på den. Bultar fortfarande..

Har även beställt resväska idag en stor och ett handbagage, i turkos färg, så att jag säkert ser dom haha

Igår gick jag o la mig 2:20, typ Sofie lär undra när jag egentligen gick o la mig? ;P
Sitter nu hos morsan i dricker kaffe, får snart åka hem o fortsätta städa, typ avlopp och sånna roligheter... Hmm


Här är min medicin som ska med, och så här ser väskan ut jag har beställt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0