Hej då huset!

Då så, då var nycklarna till huset lämnade. Endast cyklarna i förrådet kvar. De tar vi imon.
Han var mycket nöjd med min städning, så de vart ju kalas.

Har trivts väldigt bra i mitt lilla hus, och bättre Hyresvärd går nog inte att ha!
Var det något som krånglade, kom han direkt och fixad detta!
Guldstjärna på det helt klart!

Nu sitter jag hemma hos Rebecca och dricker en välförtjänt cider och känner hur jävla trött i kroppen jag är! samt att mitt lillfinger värker fortfarande från igår, jävla strykbrädsfanskap!
Ska snart duscha av mig alla Möllersvägdamkorn som har lagt sig som ett grått revir i mitt hår. Ska bli skönt!

Ha det bra huset! Och akta dig för sommarens kommande myror...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0