I Australien

Japp detta inlagget kan bli lite spannande da jag lanar Wesleys dator och AA&O med prickar pa inte existerar,
Nar jag har fixat mitt kontantkort kommer jag att lagga upp bilder fran flyget och sa med.
 
Resan gick bra det tog lang tid.
Resan mellan Kopenamn ocg singapore var mkt trevlig. Hamnade jamte tva trevliga damer som jag drack gin n tonic med.
Jag kanner mig mycket storlt over mig sjalv att jag hittade ratt och inte fick panick utan beholl lugnet och fragade mig fram om det var sa att det behovdes.
 
Har ar klockan 11:05 Lordag atit agg & bacon till frukost och givetvis regnar det.
Jag och Wesley ska ta det lite soft ett par timmar och se vart vadret bar han, och sen fixa lite saker, bla telefonkort sa ni inte slipper tanka pa vad ni laser. Hahaha detta ser ju for javla roligt ut!
 
Just de Tullen.
Det gick bra! Jag fick ga igenom och de fragade vad det var for medicin, jag sa insulin. de tittade inte ens hur mycket det var (tur?)
Och sen sa fick jag stalla mig sa en hund fick sniffa efter knark. Och det gick ju bra. Fantastiskt!
Sen stod wesley och vantade pa mig pa flygplatsen.
 
Sen akte jag och wesley in i en drive thru bottle shop. dar jag spenderade mina forsta 33dollar.
Sjukt ovant att lixom kora in i affaren..skumt..kommer bild senare..
 
 
Ne detta blir bara jobbigt att lasa kanner jag, sa jag aterkommer nar min mobil funkar.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anders Bengtsson

Ena dan grannar, nasta dag sa langt bort man kan komma. Hopas du lever livet och har det bra down under:-)

2013-02-23 @ 01:20:43
Postat av: Jimmie

Hej hå ser fram emot att följa din "lilla" resa =)
Lycka till och uppdatera ofta, tråkigaste är att du inte e kvar på ica för en snabb prat då å då :-)

2013-02-23 @ 01:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0