Klockan är 23:29, dags för att tvätta fönster

Yes! E på G här va! Medan andra tycker att det är läggdags, är det nu jag får upp farten. Har torkat ut alla skåpen i köket och börjar tvätta fönstret, väntar dock med utsidan tills imorgon..

Jag menar hallå klockan är halv tolv! Om 30 min skulle det kunna hända att ett spöke drar ut mig genom fönstret när jag håller på för fulla muggar!
Hade varit fruktansvärt olämpligt med tanke på att jag har låst dörren och det är alldeles för högt upp ifrån marken för att kunna komma in igen.

Och vem hade trott på en om man kom å knacka på hos någon och säger
"Hej jo de e så att jag har blivit utlåst. Höll på att torka fönstret va, när ett spöke kom å bara drog ut mig genom fönstret! Ja, så nu kommer jag inte in igen. Så om du ville ringa min Hyresvärd å be han komma med nyckel tror du?"
Ja inte jag ialle fall

Hittade även min gamla Green day skiva...
De var längesen! Villa minnen, eller frågan är... Minns jag något från den tiden? Kanske veckodagarna... Jaja sussa ni vidare, så fortsätter jag med mitt städ! Att de ska ta så förbannat lång tid!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3966282/images/2013/pic_511038cce087c35024827918.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0