Koffein eller inte koffein, det är frågan.

Jag har ju glömt outa mitt andra practical joke som jag gjorde på jobbet. Här kommer det..

För er som i fredags , i helgen, och kanske även i måndags har gått runt med eventuell huvudvärk, extra trötthet eller vad som nu händer om man inte får sitt dagliga koffein i kroppen. Kan jag ta det på mitt ansvar.
Är det så att ni tyckt att allt har varit som vanligt, kan jag berätta att kom inte å säg att "men Gud! Jag måste ha kaffe" för det behöver ni inte i så fall.
För jag bytte nämligen ut kaffet i fikarummet till koffein fritt. Hahaha det tyckte jag var smärtfritt och roligt ;)

Jg vill ju seriöst veta om ni märkte något!!?

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0