Lurar runt lite

Jaha då ska vi se, igår var jag inne på nätet och fixade tax file number. Anmälde mig till en RSA/RCG utbildning. Som jag ska på imorgon.

Idag åkte jag till pentshurst eller vad det heter för att kolla vart jag ska imorgon, så jag inte behöver bli stressad, skulle gå till en park, men kom till en kyrkogård ist.. Uuuups. Letat upp ett bibliotek där jag här skrivit ut några cv. Ätit glass och kanske fattat hur bussarna fungerar. Enda är attest står lixom inga tider på "småstationerna" tur att jag har en app.. Hur klarade man sig förr egentligen??!

Nä här inte hänt något överdrivet spännande.
Jo jag har satt in mina första pengar på min bank, tagit ut mitt första uttag. (Kan va för att jag är lite trög, men jag tycke dom väg lite av avancerade. Även att handla på kortet. Skulle man välja mellan 3 alternativ. Sparande (?) och kredit. Jag valde fel första gången. Jag hade tydligen ett "saving" konto.)
Man lär sig ngt nytt varje dag!

Australiensare per lag är väldigt trevliga. Men det vr en konstig 40-50 dam som försökte prata med mig. Fattade INGENTING! Dels sluddrade hon, tror fan hon va full, hade världens accent, massa buller från bilarna och sen lilla mig som inte riktigt kommit in i engelskan än..eller inte deras slang o tjofräs i alle fall haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0