Man ska inte röra på sig!

Kan börja med att min iPhone lever och den är upplåst, och alla tekniska problem ska vara lösta :)

Igår skulle jag vara lite duktig och se om jag hade lokalsinne, och se om jag hittar från Kallebäck till korsvägen. Givetvis gjorde jag det och tänkte, undrar om jag hittar till femmanhuset från korsvägen. Givetvis gjorde jag det! Kände att jag började få lite ont i ljumsken eller vad det heter, så bestämde mig för att ta bussen från Brunnsparken tillbaka till Kallebäck. Alltså idag tror jag fan i mig att mitt ben/ljumske håller på att avlida. Tog väl för långa kliv som vanligt. Skit!

Idag har jag varit och hämtat ut australienska dollars samt inshopat mina alldeles egna första resväskor ;)

Så nu ska dom bara packa med..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0