Miranda

Miranda är nog de värsta shopingcentret ever! Har gått i cirklar några timmar, men jag hittade tillslut ett medicare kontor och st. George bank!
När jag sen vill hem, är det ett helvete att hitta tåget. Gick i cirklar. Väl ute och ska ta tåget. Då här ju någon sate gått och blivit påkörd av tåget..inställt.

Åkte klart buss hit. Ren tur, de stannade en buss och jag frågade om den skulle till sotherland där jag skumme tagit tåget ifrån, men den skulle till Miranda. Perfekt för det var dit jag skulle.

Men ta buss tillbaka..nja kanske inte idag. Känner inte riktigt igen mig än.

Tack vare google map hittade jag hem efter en pubvistelse med Fridas vänner.

Så för att ta det säkra före det osäkra, väntar jag in bussarna de ska sätta in istället för tåget.


Hoppas inte det var allt för förödande med stackarn som blivit påkörd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0