Övningskör, och lite tårar

Har packat allt vad jag ska ha med till Köpenhamn. Lämnade dock kvar 6 lådor med kanyler, tog med mig 5 lådor alltså 500 st, det får räcka. Till en början! Va fan får ju inte plats med något annat än denna satans medicin..
Är nu på väg till Gbg där jag kommer infinna mig tills jag åker på torsdag.

Så idag har jag varit hos Gabriella, Bengt o Elli och sagt hejdå. Även fått en förtidig 25års present. Sötnötarna! Rann lite tårar ner för kinden efter jag stängt dörren, sen var jag hemma hos mamma o pappa och sa hejdå.
Jag gillar fortfarande inte hejdå. Jag har ju inte planerat att dö! Lär väl ses igen!

Men jag är lie blödig av mig, så jag lipar alltid nästan.
Sen är det faktiskt så att jag kanske bara ser lite häftig ut, men kanske inte är så häftig som folk tror? men jag tycker detta ska bli as läskigt! Jag ska flyga själv! Hallå, tänk om jag går vilse!?
Men skit e de! De får man ta då, man kanske kan sätta igång Google maps. Lär väl funka!
Givetvis ska de bli as ball med!

Sen körde min bästa Rebecca in mig till Varberg till stationen, som vanligt är hon en ängel!
Pussat hejdå till William och Collin. Det är ganska hjärtskärande att lämna alla underbara människor man har omkring sig.
Men som sagt jag kommer (så länge jag inte dör av någon konstig anledning) tillbaka. :D

Så har jag då övningskört med mina väskor idag, de va fan inte så jävla enkelt när det är massa förbannat grus och stenar överallt! Ändå fyra hjul på båda väskorna.. Men de va satan så tungt ändå. Så längre in än innanför dörren på tåget tog jag mig inte....fast dom rullar nog bra inne på tåget i och för sig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0