Precis vaknat

Jaha så medan jag precis vaknat, ska väl ni som inte ska supa skallen av er gå å lägga er nu.

Ska vi se vad denna dagen har att bjuda på, jag hoppas verkligen att vädret är bättre idag, så man kan se sig omkring lite...

Igår var vi, (jag och Wesley) bara på ett stort köpcentrum, som heter Miranda.
Och sen i en mataffär och köpte mat o saker.
Affären hade KISSglass! Jag köpte dock inga, men jag kom och tänka på en av mina vänner ;) synd att de va glass som smälter, annars skulle man postat dom!
Sen var det bara pizza och öl hemma hos Wes som gällde.
Somnade runt nio helt död, är väl jetleg kan jag tro.

Nä här kan man inte ligga. Ta en dusch och käka frulle står nock på tapeten hör nu.

Och ni får väl sova göttigt där hemma.

Lite bilder från igår, man ser dock inte att det verkligen öser ner regn..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0