Sova sova säng säng säng

Har under dessa fem dagar vant mig vid att sova på olika soffor och börjat tycka att det är riktigt skönt, även fast man ibland vaknar med en ilsk rygg som inte tyckte som min övriga kropp, att det ändå är ganska skönt att sova i en soffa.

Men inatt sov jag i en säng. HERRE GUD SÅ GÖTT! Jag ville fan inte gå upp, men sen slog det mig att, fan jag måste ta mina sprutor och käka, för typ två timmar sen.. Fuck! Men men så är det, sängen springer väl inte iväg om jag blir sugen på att götta ner mig igen.

Sen hittade jag ju Harry herrom dagen. Min partynalle som var med på lite fester en sommar i sin partyvagn. Hans arm blev bla uppbränd, som tur var vart det någon som lindade in hans arma uppbrända hand. Eller tass, eller vad blir det egentligen? Skit i de!

Men nu återstår frågan om han ska få följa med till Australien.
Det kan vara bra, för hittar jag inga vänner att hänga med, kan jag ju hänga med och fota mig med Harry när jag kollar på operahuset, är på zoot, fikar ja vad som helst..
Klart att skulle folk se att jag, 25 år, springer runt med en nalle och fotar oss hej vilt, skulle det väl kanske inte bidra till att man hittar några vänner.
"Shit kolla där är den töntiga bruden som yrar runt med sin påklädda nalle, hon kan inte vara frisk alltså!"

Nu är det dags för frukost och Harry är med mig då va..


Kommentarer
Postat av: Berit reis

Läser din blogg nästan varje dag. Hoppas du får en bra resa. Ser framemot att följa dina inlägg.

Svar: Hej Berit! Va kul :) hoppas du tycker att det är något intressant i alle fall ;) Ha de så gött så länge å hälsa Håkibråki ;P
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-02-20 @ 11:17:34
URL: http://iannapeterssonshuvud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0