Städas som bäst på natten

Som känt är jag en fantastiskt trevlig (när jag sätter den sidan till) nattmänniska.
Alltså imorgon borde jag seriöst vara klar!

Nu inväntar jag bland annat att kyl och frysen ska frosta av.. Så jag hinner väl med en del innan jag kan åka hem till mor och far för att sussa på deras soffa.
Typ torka klart alla fönster, fast fan nu e klockan halv 12 igen.. Jaja nu kan jag hoppa in igen om jag skulle bli utdragen av något aggressivt spöke.

Så gjort idag hittills är..

* Beställt resväska
* Hämtat ut all medicin som ska med, så nu är man 1800kr fattigare.
* Rensat avlopp i badrummet. (Fy fan va otrevligt det är.)
* Skruvat loss underdelen på handfatsskåpet, så jag kunde städa där under. (Här ska fan dammas överallt!)
* Handskrubbat duschen, där ska banne mig inte finnas tillstymmelse till ett enda ynka fitthår kvar!
* Sålt soffan
* Varit på massage
* Kört ett litet lass med saker till mamma, som var hennes.
* Torkat köksfönstret.
* Fått reda på att något päck slängt mitt avskedsbrev som jag skrev till mina arbetskamrater. Så de har dom inte fått läsa. Mycket oförskämt må jag säga. Får verkligen hoppas att det inte var med flit!

Så ni som inte hann läsa, det stod i korta drag så här.

Till min Ica familj.
"Ni är helt fantastiska och underbara, alla på olika vis. Det är tack vare er som man vill stanna kvar och jobba där. Tack för att ni orkat stå ut med både mina damp och fitt-dagar, ni är alla värda en guldmedalj för det! Kommer sakna er otroligt mycket!"

Och tack för presenten & blommorna ni gav mig, det fick inte heller stå kvar så alla fick läsa det...


Jaha men så här långt har jag kommit med min städning i lite bilder.

Imorgon blir det tippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0