Surfar jag för mycket?

I lördags så var jag o köpte ett telefonkort, jag satsade på vodafon. Jag köpte ett paket för 30dollar, där man får ringa och smsa för en summa och där det var 500mb surf.

Igår fick jag ett sms att jag bara hade 50mb kvar. Så när jag var på Miranda igår, gick jag till dom och sa att, vet inte om detta var det rätta alternativet, han verkade också lite stockad när jag sa att jag redan gjort av med så mkt mb på 2 dagar. Så jag fick köpa lite påfyllning för 5 dollar. Uups! Men jag lever ju typ med mitt internet. Perfekt med google maps så man hittar hem. Då jag tycker det mesta ser lika dant ut. Hitta till olika platser.

I söndags när jag var ute och drack öl med Fridas snälla aussi vänner så var det en tjej som visade mig en app med buss o tågtider, de var bra! Ska man bara fatta den ;)
Har inte åkt så mycket än, så jag lär väl mig snart.


Kommentarer
Postat av: Jimmie

Du kanske skulle satsa på nått mer beständigt än begränsad surf då :-)

2013-02-26 @ 22:53:52
Postat av: Syrran

Google maps?... alltså det finns säkert vanliga papperskartor att köpa nånstans;)

Svar: Jag fattar inte hur man overlevde forr i tiden! tank vilken tur, mobilen har man alltid med sig. och den vet precis vart jag ar nagonstans :)
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-03-02 @ 16:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0