Tekniska saker är inte min grej

Så där ja,ny dator inshopades igår på NetOnNet i Göteborg. En samsung.
Ny dator = nya windows 8... phu tog ett litet tag innan jag fattade altså. Har inte fattat allt än heller. Jag är inte den vassaste kniven i lådan på tekniska pryttlar...
Hittar inte heller min "iphone" i "itunes" heller. Gör någon uppdatering i Iphonen nu, Jag tror den håller på att startas om. Ja vi får väl se hur det går här...nähä nu ser det ut som att den ska tänka igen!!? Hoppas ingen vill mig något just nu.
Ska ju låsa upp min telefon..skule göra det automatiskt...men de undrar jag om den gjort när inte min telefon "finns"...
 
 
Annars har dom ringt ifrån Australiensiska Ambassaden idag, alltid lika spännande att prata engelska.
Man får tydligen ta med medicin för 3 månader, utan att deklarera. och bla bla
Har fåt skicka ett mail till medicin experterna. Och berättat att familj inte kan posta insulinet, för då fryser det ju.
Och bla bla bla bla
 
Får väl se vad dom säger, om jag behöver mer papper i från doktern eller inte.
 
Att det ska va så helvetes jävla rövballe kukigt att åka till ett annat land en längre tid bara för man har sån här jävla äcklig diabetes-fitts-kuks-as-skit...suck!
Mmm så känner jag just nu...
 
...3 min senare. Nu har rövballe-momentet gått över.
 
Jaha nu lever visst iPhonen igen, Får väl se om den har synkats till iTunes då. Får väl starta om allt annars.
 
vi säger å så länge va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0