Till Eva

Med tanke på att jag vet att Eva alltid läser min blogg innan nattning av sig själv. Känns det fruktansvärt dåligt av mig att inte ge henne hennes nattliga läsning.
Men nu fick du ju läsa lite, men de va ju änna snöler text de där...
Vad har hänt idag egentligen??!!
......................tänker...............tänker mer................ Då det absolut inte har hänt något intressant i mitt liv idag får jag väl skriva följande.
Det ända intressanta, roliga, givande som ens är värt att nämna som har hänt idag, är dom där så kallade snuskiga vuxenlekarna man kan leka på olika ställen, på olika sätt, på.. nä de ska la ni skita i!
Jag slår vad om att ni små äckliga as redan har fått fram en snuskig liten bild i era små snuskiga huvuden.. Skäms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0