Tillbaka i den "sociala" världen

Då så, australiensiskt nummer fixat, och känner mig "social" igen. Gud va jobbigt det var att under ca 2 dygn inte kunna googla runt, FB:a, instagramma, och alla de där löjliga vardags sakerna man gör och kunna skriva inlägg här med ÅÄÖ bla. Haha

Jaja men vart ska jag börja.
Allt gick bra med resandet, på planet från Cph till Singapore satt jag som sagt jämte två härliga damer. De drack jag gin o tonic, whisky, vin och capten Morgan med. Givetvis vatten också. Dom var verkligen as roliga!
Givetvis visade jag den traditionella servettsnoppsvikningen! Och då kan ni gissa snacket!

Jag gör så här att jag gör små olika inlägg, annars blir det nog för långt...

Mitt drinkbord, vatten, gin&tonic, vin & whisky.
Och här är jag och mina 2 ladies :) jag tror dom skulle till Bali. Och den ena hade ett barnbarn som var i Australien som hon skulle kontakta sa hon. Frågan är hur mycket hon fått i sig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0