Typiskt min vanliga tur

Kände idag att,
Nä min dator kommer att haverera vilken dag som helst! Jag måste fan köpa en ny innan jag åker. Först tänkte jag att en padda skulle man kanske köpa, men njä jag köper mig en bärbar istället.
Hittade en på netonnet som verkade bra, den skulle finnas på lagret i Ullared. Passade perfekt med tanke på att jag skulle åka hem idag.
Väl där, Nej! Det finns ingen dator! Va fan det skulle ju finnas!
Fick som svar att någon försökt sno den, så de väntar på att den ska bli polisutrednings tjofräs på den. Så dom kan inte sälja den på ett par dagar. Faaaaan med!!
Jaja detta får lösas, det finns väl fler affärer..

Men alltid ska de va något när jag väl ska ha något.

Men nu sitter jag o myser hos Nordström, så de är ju rätt ok idag ändå va!

Jag o Elli


Kommentarer
Postat av: Elli

Usch.. Va ful jag e..

Svar: Nä du en supersexig megababe ;)
Anna Petersson / Ica-Anna

2013-02-09 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0