Utan bil..

Då är nu mera min trogna owf:e såld, får tacka för dessa 5 trogna åren. Aldrig gått igenom en besiktning felfri..men va fan kan man begära av en bil från 96?
Jag har varit nöjd!

Slog mig innan att jag hade världens chans att typ krama alla mina gamla jobbarkompisar när dom stod fint uppradade för fotografering.
Tänkte nog, dumt att störa. Och nu i efterhand ångrar jag mig lite att jag inte störde. Eller jag hade kunnat vänta tills de var klara, hade ju inte bortom! Men jag kommer hem torsdag igen. Så hoppas många jobbar torsdag eller fredag :)

Sitter nu på tåget på väg till Göteborg.
Älskar att det finns folk som tror att alla älskar och uppskattar att behöva lyssna på deras musiksmak. NEJ!! Våga använda hörlurar TACK!

Får även passa på att skryta om hur fantastiskt intelligent jag är när jag för en gångs skull får chansen!

Har vunnit en del på raken va! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0