Diabetes pryttlarna har kommit

Idag låg det ett paket i brevlådan. Mina diabetes saker jag beställde har kommit :)
Så då kan man bocka av en sak till på listan.

Sitter nu och lyssnar på de låtarna på den nya skivan som inte är ute än.
Ska välja ut de fyra bästa, som jag ska ha med på promoskivan... Sjukt vårt!

Sen försöker jag bolla idéer på hurudan bild vi ska ta på söndag. Dock är det jävligt svårt att bolla med sig själv, då det inte är någon jävel som kastar tillbaka.. Röv med kan man säg!
Dock slipper jag ju höra om mina idéer e kassa. Men dock hade det ju varit bra att höra för den delen haha

Nåja det är inte söndag än!

Här är ialle fall min väska till insulin o grejer, ett fodral till två pennor som man kan lägga i kallt vatten, så att inte insulinet blir för varmt. Samt mina stödstrumpor jag kan ha när jag ska flyga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0