Doktorn vill ta livet av mig?

Idag har jag varit och övar med kantorn. Ska sjunga "du är allt" på Collins dop. De kommer nog gå kalasa bra.

Sen har jag varit på Apoteket, skulle beställa hem allt insulin o grejer.
Min doktor vill nog döda mig, han måste varit full eller något, för han hade skrivit lite fel...man kan snacka över dos på över dos om man skulle trycka i sig all den mängd haha. Så jag och apotekarn fick stå och räkna lite..
Man kan säga att om jag skulle ha typ 70 sprutor, så hade han skrivit 70 förpackningar.. Ligger typ 5 i varje... Uups...

Sen har jag jobbat kväll... En vecka kvar till sista dagen på Ica.

När jag kom hem började jag gå igenom lite, å slänga saker.. Är sämst på att slänga!
Men har redan fått ihop en fin liten hög och mer kommer det bli att slänga i containrarnas hungriga käftar!

Nu får de va slut på denna dag, dags å släcka ögonen lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0