Glasögontest

Idag har jag varit med min kära mamma i staden Falkenberg. Mamma har typ shoppat ihjäl sin börs! Men det kunde hon behöva. Hittade massa snyggt till henne.
Det jag shoppade var att jag bjöd mamma på lunch på Royal Thai. De va gött som vanligt. Och mycket nöjd över att inte investerat i något annat.
Vi har haft en mysig dag.

Jag var och kollade synen, hos de bästa, Anderssons optik i Fbg. Vilket resulterade i att synen har icke förändrats på ett år. Det är ju bra. Men där emot ser jag inte bra i några av mina glasögon, jävla skit! De ante mig dock, på grund av huvudverk de senaste..vissa ser jag sämre i än andra. Nä vi vänder på de istället så känns det bättre, vissa ser jag bättre i än andra :D
Får se om jag byter ut några innan jag åker iväg...

Saken är den att på söndag ska jag fotas, så jag har en snygg cool bild jag kan ha på min promoskiva som jag tänkte ta med ill Australien och dela ut till lämpliga offer... Hoppas vi får till något ballt!
Men jag fick låna lite balla bågar av dom på Anderssons som jag kanske kan använda mig utav på fotograferingen.

Men nu är ju frågan om man inte ska köpa på sig ett par..behöver ju ändå nya glas, så lika bra att köpa nya eller??!
Nu är frågan..vilka ska jag välja??
Ni får gärna tycka till och kommentera vilka ni tycker! Slänger upp alla sex paren här.. Hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0