Ica-Anna har nu utgått ur sortimentet

Jaha, och då har Ica-Anna utgått ur sortimentet. Har nu tur kan ni hitta henne vid fiskekyrkan för en billig peng, då utgångsdatumet tydligen gått ut för länge sen, om man tittar på klädseln, när hon har återvänt från Australien.
(Då vill jag helst slippa höra kommentarer som [läs som en gammal skrövlier tant låter] "du borde stannat kvar på Ica")

Sista dagen avklarad. Skåpet städat, nycklar inlämnade. (Och lite annat jag kommer att avslöja en annan dag, då jag inte kan avslöja riktigt än!)

Fick ett fantastiskt fint halsband från oxxo och en bukett blommor av mina underbara älskade arbetskollegor. TACK SÅ JÄTTE MYCKET!! <3
Kommer sakna er grymt mycket!!
När Rebecca T kom och lämnade över detta till mig kom nästan tårarna, men jag lyckades streta emot!

Känns inte som att man har slutat, eller ska det kännas egentligen? Kommer nog komma över mig snart kan jag tro.
Shit första gången i mitt liv är jag verkligen arbetslös!! Sjukt!

Men så där ja, då tackar jag, Ica Anna för mig och mina 9 1/2 år på Ica. Tackar mina kunder för att ni gjord alla dessa år och dagar till helt fantastiska och ena riktiga fittdagar med för den delen ;) haha
Tack Ica personalen för att ni orkat med både damp-Anna & bitterfitta-Anna och allt där emellan! Guldmedalj för det ska ni ha.
Ni är underbara!!

Ja hopp nu ska den arbetslösa hopp och bums o säng. I morgon är början på något nytt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0