Ja! Rätt blond hjärna...

Ibland börjar jag undra om det var just jag av mina syskon som fick ärva alla kassa gener ifrån mina päron..
Ibland är jag så tragiskt korkad att man kan börja gråta...

Detta hände idag...
Jag jobbade i vanlig ordning, skulle kolla lite på hur schemat såg ut.

Var 6:e vecka har jag en riktig glassvecka då jag är ledig fred-månd. Denna veckan är en sån glass vecka! Nice som fan!

Happ, men så kollade jag nästa vecka, mmm såg ut som vanligt, sen kom jag till nästnästa vecka, då skulle jag helt plötsligt ha en glassvecka till å va ledig fredag.
Jag tänkte först att, va fan har han dragit ner på timmar utan att säga till!? De e la fan inte ok!?
Sa till min jobbkamrat som stod jämte, va fan får man göra så?
Sen tänkte jag lite till...hmm just de den fredagen är den 1 feb..jag jobbar min sista dag på torsdagen 31 jan.

Shit vad tiden springer iväg! Jag hinner inte med, sen har jag inte fattat att det är AS SNART jag åker!!

Jag vet nog att de e snart, försöker bara låta bli att tänka på det, blir bara så stressad då..de e ju onödigt.

Men där kan man ju snacka om att vara helt tappad bakom flötet, inte alla hästar i stallet, det är tänt på övervåningen men ingen hemma...osv...osv.. Tack gode lov att jag inte gick å frågade vad som står på!!! Hahaha

Kändes som ett riktigt sånt här slå i huvudet moment..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0