Mystiskt paket i brevlådan

Idag när jag kollade brevlådan låg det ett litet paket i en påse där och väntade på mig.
Kunde inte lista ut vem det kunde vara ifrån. Sprang in för att öppna. Helt utmattad och andfådd öppnade jag den lilla påsen. I den låg ett rött litet paket och ett kort, Från fru Dahlbergs dotter.
Hon hade hittat en ring på glitter och hade tänkt på mig, och tyckt att jag skulle ha den. Herre Gud vad glad och rörd jag blir!
Det finns vackra och fina människor i denna värd!

Tackar så mycket för den coola ringen!


Sedan har jag spelat Super Mario med Elli idag, bruden som fuskar gärnet! Hon står i vägen så jag ramlar ner, äter upp mig...inte kul!!
Hon ska allt få igen en dag...hehe


Kommentarer
Postat av: Elli, hon som fuskar..

Hehe, de e jag!

2013-01-07 @ 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0